Arkiv

29. jan. 2012

Min søndag

Sidder nu og ser håndbold.

Stod tidligt op til et meget hvidt landskab og har bare nydt at lave ingenting idag.

På vej hjem fra mine forældre hvor jeg sov i nat tog jeg mig selv i at købe en Stor Iceblend Guld orange knas :P Bedste og mest syndige drik ever!

Da jeg kom hjem stod den på tilbudsavis læsning og faldt over nogle gode artikler i Søndags avisen -



Og så til aftensmaden.....




Torsk med ris og grøntsager

(Hvad jeg lige havde i køleskabet og fryseren)

  • Torsk ***
  • Rød snackpeber
  • Porrer
  • Pastinak
  • Lime
  • Citron
  • Smør
  • Salt
  • Peber
  • Persille
  • Basmati Ris



Bland grøntsager lime og citrons saft og en ordentlig klat smør samt torsken og pak det ind i sølvpapir og giv den en tur i ovnen ved 200 C i 20-30 min.

Kog samtidig risen og server - Bon appetit¨



Ingen kommentarer:

Send en kommentar