Arkiv

18. sep. 2012

Pink tema

Har været meget i kontakt med min feminine side fortiden og har taget nogle billeder i pigens farve "lyserød".


Denne lampe fandt jeg i en genbrugsbutik i Nykøbing sjælland :P 150 kr. for stel og skærm det er da et røverkøb!


Dette stykke fantastiske Berberiand fik jeg af min ven Rasmus som er kokkeelev hos 1. th.
Han havde den med i byen og spurgte mig kl. lort om morgenen på Mc Donalds om jeg ikke lige ville have en and med hjem. Jeg tænkte med det samme det var en joke men minsandten om han ikke hev en vakuummerede pose op med to ande bryster i.
Jeg tænkte ved mig selv det var da den bedste måde at slutte aftenen på med en and i tasken!

And med vindrue/kantarel kompot og pandesovs
  • Stegte anden i cirka 20-30 min

  • Jeg svitsede skalotteløg af i rigeligt smør og tilsatte vindruerne

  • Jeg satte de nye kartofler over og koge

  • Jeg ristede svampene og vendte dem i vindruekompoten

  • Tilsidst kogte jeg panden jeg stegte anden på af i fløde og serverede










Ingen kommentarer:

Send en kommentar