Arkiv

22. okt. 2012

Ramsløg Pasta fra "Pastariget Frennegaard i Svaneke"

Jeg havde tidlige på året set en dokumentar en meget tidlig morgen efter en bytur på Dk4 om denne lækre pastaforhandler, og en dag jeg osede inde i Torve Hallerne støtte jeg på dette vildt lækre produkt -


Dette produkt har jeg virkelig nydt godt af her er nogle af de retter jeg fik lavet - 

Hel Poussin med ramsløg pasta og tragtkantarelfløde sovs

  • Masser olie, smør, salt og peber på Poussinens skind
  • Hak merian og riv citron til at put ind i Poussinen 
  • Ovnsteg Poussinen i 30-40 min. 
  • Pastaen koges i rigeligt vand tilsat salt i 4-5 min.
  • Sauter tragtkanterellerene samt et fint hakket skallotteløg i smør og tilsæt fløde (tilsæt evt. væden fra Poussinen eller kyllingefond)





Min mors og fars hjemmelavet kødsovs fra frost serveret med ramsløg pasta og parmesan ost




Ingen kommentarer:

Send en kommentar