Arkiv

26. maj 2013

På røven ugen!

Jeg har en fornemmelse jeg ikke er den eneste der altid er på røven den sidst uge i måneden. Jeg vil derfor her beskrive min sparsomme uge -

Køleskabet

Grønt
  • 1Salat bundt
  • 1 kg gulerødder
  • 3 Øko citroner
  • 5 søde peberfrugter
  • ½ agurk
  • 1 spidskål
  • ½ pakke hvidløgsspirer
  • 1 pose skalotteløg
  • ½ pakke sukkerærter 
  • 1 pose løg
  • 1 forårsløg
  • 1 Bundt Hvidløg
  • 2 citrongræs
  • 3 lime
  • 1 chili
Mejeri
  • ½ bøtte med græsk yoghurt 
  • ½ liter mælk
  • 1/4 fløde
  • 1 parmesan ost
  • Hytteost
  • 1 æg
  • Pasteuriseret æggeblommer
  • Pasteuriseret æggehvider
  • Øko gær
  • Smør
Konserves
  • Ketchup
  • Sennep
  • Havtorns Pickles
  • Ansjoser
  • Syltede græskar
  • Marmelade
  • Mango chutney
  • Thai Paste
Køkkenskabet
  • To slags Irmas grød
  • Grovhvalset havregryn
  • Mel
  • Ris
  • Bælgfrugter
  • Kondenseret mælk
  • 3 forskellige honning
  • Pasta samt lasagneplader
  • Sukker
  • Rørsukker
  • Palme sukker
  • Makroner
  • Kammerjunker
  • Tomat koncentrat
  • Majs
  • 2 dåser tun i vand
  • Kokos mælk
  • The
  • Kaffe 
  • Olier
  • Tørrede chili

Samt Krydder urter fra altanen

2 kommentarer:

  1. :-) Der da mad til et helt månede. Jeg selv på røven nu, så kender det godt. Men alt det mad du nævner er meget mad.

    SvarSlet
  2. Ja jeg ved det godt - det er nok der mit luksus gen kommer ind ;) Må lære at leve grønt og vegatarisk ;).... Hvad gør du så når du er på røven? :D

    SvarSlet