Arkiv

4. aug. 2013

Long time no see ;)

- Im back :P, denne periode har for mig været det man kalder agurketid i journalistisk folkemunde men nu er jeg tilbage med højt humør :D




En af grundene til mit fravær er mit nu overstående hovedforløb på Hotel og Restaurant skolen, som tog meget af min tid, både socialt og fagligt (Se billeder).

Det var de vildeste 10 uger i mit liv - vi var på østerstur til mandø, lavede forskellige konkurrencer bl.a. hos Carlsberg. Vi lavede projekter såsom den sidste "eksamen" hvor vi lavede en 12-retters menu til 40 amerikanske forretningsmænd. Emnet var "Nyt Nordisk". Udover den sidste projekt havde vi små sideløbende projekter, hvor vi eksempelvis lavede en isbod, grillarrangement hvor emnet var "Pop-up Restaurant". 






Mælkebøtter, skyr, bladselleri og skovsyre
(Piskefløde, æggeblomme, husblas, skyr, bladselleri, flormelis, skovsyre, havregryn, mælkebøtte)




(Mandø Vadehavet)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar