Arkiv

12. jan. 2014

Min uge tilbage på skolebænken


Ugen startede med den flotteste solopgang op på cyklen og musik i ørene og det kørte ;) Er pt i gang med web-integrator uddannelsen for bl.a at kunne fixe min blog lidt op. Har leget lidt med skriften her på bloggen samt layouten stay tuned ;) 


Det var en laaaaang dag med studiestart samt arbejde kom først hjem kl. 21.30 - de fleste ville nok ikke have lyst til at kreere en lækker middag efter sådan en lang dag men når man som mig elsker mad så meget som jeg gør skulle jeg ikke snydes for dette måltid efter sådan en hård dag ;)  

Dagen efter var jeg stadig træt efter dagen derpå og lavede en nem ris ret med forårsløg, sardiner, citronskal og parmesan. Serveret ris-retten med frisk hjertesalat blade til frokost dagen efter.  




Det blev torsdag og den stod på arbejde igen, det var en grå grå dag med regn og rusk, fik mig selv en eftermiddags pause på lagkagehuset med en sarah bernard kage og en dobbelt latte. Perfekt måde at glemme regnen og fordybe sig i en chokoladekoma.


 Det blev lørdag og arbejde igen, lørdag aften stod på hygge med 100 % chokolade og artikel læsning af selvsamme chokolade i det nyeste MAD & venner tjek bladet ud her



Idag stod den på bloglovin læsning og morgenmad i nordisk stil, om eftermiddagen kom mine forældre forbi og vi lavede praktiske ting, spiste god mad og så håndboldherrerne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar