Arkiv

31. mar. 2014

En travl marts måned går nu på held

Jeg undskylder mit fravær men der er sket så meget her i denne måned

Er for det første begyndt på en ny uddannelse; Ernæringsteknolog i roskilde

- Det skete ret hurtigt og næsten ud af det blå, var træt af mit andet studie og kunne allerede mærke at det ikke var mig at være "webintegrator" efter en lille måned. En aften hvor jeg var til middag hos mine forældre søgte jeg på ug.dk og skrev så mad i søgefeltet, og denne uddannelse kom frem http://www.easj.dk/ernaeringsteknolog/ og den fik øjeblikkeligt min interesse. Skrev en mail til studievejledningen inden jeg gik i seng og blev ringet op allerede dagen efter og fik at vide jeg skulle indsende mit eksamens beviser. Efter at have sendt mine beviser fik jeg endnu et opkald som lød at jeg bare kunne starte næste dag.

Dernæst har jeg været fuldt beskæftiget med mit arbejde i Irma

- Stay tuned ;)

Udover skole arbejdet har jeg nydt denne måned i fulde drag med en masse cafe og restaurant besøg med venner.

- Vil senere på ugen anbefale nogle restauranter fra christianshavn



Ingen kommentarer:

Send en kommentar