Arkiv

4. apr. 2014

Et kreativt samarbejde

Et samarbejder jeg umildbar ikke havde regnet med ville gå så godt som dette gjorde -

En kollega og jeg havde efter nytår diskuteret Irmas fremtid og udvikling - og hvad vi som kollegaer kunne gøre for at promovere vores lille Irma, altså hvordan vi kunne gøre en forskel.

I sidste uge skete det så en rigtig aftale kom på plads.

I morgen vil jeg uddele smagsprøver i min elskede lille Irma på Torvegade Christianshavn.
- Er spændt, stolt og glad

I samarbejde med en god veninde har jeg fået lavet en lækker opskrift og Layout.


Min veninde og jeg har altid haft et søsterforhold. Og var derfor rigtig overrasket og glad over hvor gode vi egentlig var til at samarbejde om dette projekt og det vil ikke være det sidste samarbejde trust me ;)

Min veninde går på KEA - Erhvervsakademi og studere til Multimedie Designer, hun er 25 år og vi har været veninder i over 10 år. 


Så kom forbi til en smagsprøve efter 12 i vores lille Irma på Christianshavn, Torevgade 56 ;)

Venlig Hilsen Grønt-mand Jonas, Nina Høm og Lisa




Ingen kommentarer:

Send en kommentar